Obveščamo vas, da z mesecem oktobrom prehajamo na nov način evidentiranja in prevzemanja šolske prehrane. Dijaki so prejeli dijaške izkaznice, s katerimi bodo predvidoma od 15. oktobra prevzemali malico.

Opozarjamo vas, da je odjava malice v primeru bolezni potrebna najkasneje do 7. ure zjutraj (https://www.easistent.com). V primeru nenadne odsotnosti dijaka od pouka lahko dijak oz. njegovi starši odjavijo naročeno malico do ponovne vrnitve dijaka k pouku.

V ostalih primerih pa je posamezni obrok pravočasno odjavljen, če se ga odjavi vsaj en delovni dan prej. Odjava naročila se lahko opravi na strani eAsistenta v skladu z navodili. Odjava začne veljati z naslednjim delovnim dnem, če je oddana do 12. ure.

V primeru, da dijak oz. starši malice pravočasno ne odjavijo, plačajo polno ceno obroka. Ne glede na prejšnja določila ima dijak, ki se zaradi bolezni oziroma izrednih okoliščin ne more pravočasno odjaviti oziroma prevzeti obroka, pravico do subvencije za malico za prvi dan odsotnosti.

Evidenco odjavljenih obrokov vodi ponudnik, v šoli pa strokovni delavec, ki je zadolžen za vodenje evidenc prehrane.

 

Vodja šolske prehrane:
Karmen Štefanič (07 49  92 584)