V okviru predmeta Prodaja smo se 13. novembra s študenti 2. letnika odpravili na obisk Term Čatež. Namen obiska je bil, da se študenti  seznanijo z dejavnostjo in storitvami največjega turističnega ponudnika v regiji, ki letno ustvari cca 700.000 turističnih prenočitev in blizu 1 milijona kopaliških vstopov.

Poleg vodenega ogleda in predstavitve  kompleksa so se študenti seznanili s kadrovsko politiko v Termah Čatež.  Z vodjo kuhinje  so ogledali eno izmed hotelskih kuhinj ter spoznali organiziranost  in način dela v njej. Prisluhnili so predstavitvi organizacije dela hotelskih recepcij in hotelskega gospodinjstva s strani pomočnice direktorja hotelov.

Ob predstavitvi vodje gostinstva na Termalni rivieri so poznali  sistem HACCP –  živilsko zakonodajo, katere namen je zagotavljanje visoke kvalitete živil in zmanjševanje tveganja nevarnosti za človekovo zdravje ter izvedeli  kako se pripravljajo kalkulacije cen gostinskih storitev.

Celotna predstavitev je temeljila na poudarku, da je turizem storitvena dejavnost, v kateri je izjemno pomembna dobra organiziranost in povezanost vseh, ki sodelujejo v procesu nastanka turističnih storitev . Študentje so utrdili prepričanje v že velikokrat povedano – »Turizem smo ljudje«.

Marjanka Bužančič, univ. dipl. ekon.
Predavateljica

 

 

13. novembra smo na pobudo zunanje predavateljice Marjanke Bužančič, ki opravlja funkcijo vodje prodaje na slovenskem trgu v Termah Čatež, obiskali Terme Čatež. Najprej smo obiskali Zimsko Termalno riviero. Obiska Term Čatež smo se veselili. Bilo je zanimivo slišati kako poteka delo določenega oddelka v podjetju neposredno od osebe, ki to delo opravlja. Vodja kadrovske službe nam je predstavila zanimive informacije o strukturi izobrazbe zaposlenih v Termah Čatež, pomen prijaznosti in vljudnosti zaposlenih do gosta, kar je v turizmu ključnega pomena ter zapomnili si bomo nasvet, da je zelo pomembno da v življenju delamo tisto, kar nam je všeč in nas veseli.

Mnenje študentov 2. letnika